② Poslana narudžba (razlozi inicirani od strane kupca, npr. pogrešno naručeno, promjena mišljenja)
Odbijanje prihvaćanja paketa nije dopušteno. Ako kupac odbije paket, tretirat će se kao napuštanje i povrat novca neće biti izvršen.
Ako je potreban povrat, molimo kontaktirajte našu korisničku službu unutar 30 dana od isporuke i osigurajte da je predmet neiskorišten i u originalnom pakiranju.
Kupac je odgovoran za sljedeće troškove:
- Originalni trošak dostave
- Trošak povratne dostave
- 10% naknada za ponovnu skladištenje
③ Poslana narudžba (neuspjeh logistike zbog odgovornosti kupca)
Uključuje, ali nije ograničeno na sljedeće situacije:
- Pogrešna adresa za dostavu koju je dao kupac
- Nepodizanje paketa unutar zahtijevanog vremenskog okvira
- Odbijanje prihvaćanja paketa
- Nepodmirenje carinskih pristojbi ili poreza
Kupac će biti odgovoran za:
- Originalni trošak dostave
- Ako se traži ponovna isporuka: sekundarni trošak dostave
- Ako je narudžba otkazana: 10% naknada za ponovnu skladištenje